Finals

Okej nu kom jag precis hem från skolan å har haft 4 finals uuuh! Det började med foods class, rätt lätt å hon bjöd på rice krispie treats yummy haha :D Sen var det American Lit, det gick helt ok tror jag, sen choir ehe det var inte så vackert i en sång för det var så nerdrans ljust så jag kunde inte sjunga det haha.. men men resten var lätt, hade lunch i typ 15 min å jag fick en chocolate covered pretzel av Eden å massa små av Cassie yeey :) jag bjöd på lite Marabou haha.  efter det var det Graphic design å jag gjorde en powert point med bilder på vad jag gjort. Imorgon har jag finals i PE, Band och Matte uuh. men slutar typ 11.45 å ska nog luncha med the ppl så det e nice å efter det LOOOV yeye :D sista dagen med trombonen oxå, can it be better? I don't think soooo iih :)
ja nu ska jag plugga lite inför imorgon, här kommer några bilder på det jag gjort i Graphic design :)
Uggla gjord av bokstäver och symboler
Jau haha inte så bra men ja
Charley Harper inspirerad räv
Fisk av ord
Converse design
Purple?
Desciptive word

Kommentarer
Postat av: Veronika

WOW, tjejen- du är bara så bäst!

Ugglan är urläcker, fantasidjuret med grishuvud oxå!

För att inte tala om de designade Conversen!!!!!!!

De vill jag ha!

Tänk, om man kan köpa dem IRL nån gång, signerade av dig, det hade allt varit häftigt.



Här klafsar vi fortfarande omkring i lera o sörja. Ingen snö i sikte inför jul. Jag målar och Johan bankar i husväggarna.

Inget nytt under solen alltså.



Ha det bäst och berätta gärna om ni äter kalkon till jul. Har hört att the yankiees har turkey på julbordet.



Långkram

2011-12-20 @ 18:45:25
URL: http://veronikayngwe.blogspot.com
Postat av: mother Ingela

Wow! Vilka häftiga grejer du gjort. Jag gillade bilden med the sun!!!! Den ser vi inte mycket av här kan jag meddela. Ha det riktigt gött o avkopplande på lovet!! Det är du värd! Vi hörs efter Kalle på lördag. Pussar o kramar från mamma

2011-12-20 @ 19:47:04
Postat av: Tomas

Himla fräcka bilder Issa! Gristigerkossan eller vad det nu är, är görrolig! Men jag tycker fortfarande att det är synd att du ska sluta med trombonen. Det hade varit så kul att spela duett med dig (kanske inte grannarna hade tyckt, men ändå). Hoppas att du ändrar uppfattning så småningom. Kanske kommer du att sakna dragtutan när du inte har den längre? Här hemma är det regn och blåst hela tiden. Katrinelundsskolan står alldeles mörk när jag går förbi den på morgnar och kvällar. Vet inte om terminen redan är slut men det syns inga elever där numer. Ha det riktigt gott nu på danföredanföredanföredanföredan! Tomas

2011-12-20 @ 21:04:48
Postat av: Anonym

2011-12-20 @ 21:52:05
Postat av: jojje

Roligt att se dina G. D grejer.Jag tycker uven är fin "uh va fin den e"!.

Conversen är lite av det fräckare slaget, jag guess att du glider fram i ett par sådana soon.

Well Well! Måste kännas gött att få loov, å få ledigt!

Nu lackar det mot jul igen,din första från den sidan. Santa kommer säkert å lägger nåt i sockan till dig,å du fick säkert köpt lite prylar i Chicagoo du mä att lägga under granen, eller va dom

nu lägger det! Bra kämpat med alltihop! Ha de nu så mysigt ! Merry Christmas ! Kram ................ .....................

2011-12-20 @ 22:41:48
Postat av: Johan - din systers man

Du har talang tjejen - kanske brås du på farsan, ordkonstnären.



Du gör produkten- han gör reklamen.

2011-12-21 @ 10:07:34
Postat av: Bernt o Birgitta

Jättefina alster du gjort.

Vill passa på och önska dig en God Jul.



Kramar från



Birgitta och Bernt

2011-12-22 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0