Friday Friday

Nu har jag haft lov i nästan 3 dagar wohoo :D älskar att sova på morgonen! Finals på tisdagen gick la bra.. fast matten va svår även om det var multiple choice å jag satt kvar en stund efter att klockan ringde.. när jag var påväg till mitt locker så träffade jag på Vy med co och jag åkte med dem på lunch i campus town, nice :D sen drog vi hem till Vy å spelade wii haha det var skoj! Jau i onsdags så åkte jag med hostmom till Naperville utanför Chicago för att lämna Martha som fått ny familj där. WOW deras hus asså!!!!! megastort å lyxigt haha!! hmm igår tog jag bussen till Walmart i Urbana för bussen stannar precis utanför huset typ.. okej den Walmarten ligger på ett cornfield haha, men jag gillar cornfield som fortsätter i oänlighet! efter det åkte jag hem och tog en promenix bort till Walgreens för att shoppa lite mer klappar. Vid 4 åkte jag med hostmom på en värdfamiljsintervju i Paxton haha å efter det köpte vi Jimmy Johns å åt framför en film hihi :D Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra... måste köpa lite fler klappar, men vet inte vart jag ska shoppa... tror jag går bort till Schnucks å kollar om det finns nånting.. Idag e det rätt kallt btw typ -1 men ingen snö å det kommer troligtvis inte komma nån heller... bara det inte regnar så e jag nöjd!
Jau skriver mer nån annan dag kram

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Vad är Jimmy Johns?! Går stackarn att äta upp? Här i Götet är det + 7 och massor av snö!!! Konstigt va? Nej, det är paraply och kapuschong som gäller. Nu ska vi snart rimma på paketen, det blir inte lätt. Vi hörs imorgon. kram från Mamma, Tomas, mormor o Ingrid

2011-12-23 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0