Waiting

Hellu ^^
Det händer inte så mycket just nu. Fast idag fick jag ett nytt DS-2019 med rätt stavning så det var nice :) Prata med Sonja igår och hon hade fått placering i Michigan, jag vill med haaa!!
Imorgon åker jag upp till Stockholm och Fre-Sön är det YFU-läger wohoo :D Ska bli riktigt skoj! Hoppas bara att vi hittar dit haha. Det blir btw mycket Stockholm den här månaden eller a 2 gånger i alla fall. Den 25 tror jag det var så åker jag upp å den 27 är det ambassaden, hoppas jag har gjort rätt med allt. Fatta vad skönt när man väl varit där, då är det inget jobbigt kvar utan bara vänta på att få familj, vilket är lite jobbigt också haha :P
Jau.. träffade Lisa och Emmeli i måndags och det var sjukt längesen vi sågs. Men det var skoj i alla fall :)
Nä nu ska jag äta russin so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0