Chicago

Tjena nu är jag hemma från Chicago igen :) Det var nice fast vädret kunde varit bättre dock haha!
nu kommer lite pics dårå
På kvällen, fick ta med min ipod för min kamera är inte bra i mörker haha
The bean haha
Den e rätt ball faktiskt haha
Me and Em! :)
Me and Em igen haha
Måste vara nice på sommaren!
Marilyn Monroe!
Kan ju avsluta med en bild på alla "normala" människor jag mött här haha Emily och hennes syrra Jamie å jag då fast jag e ju normal, eller?
Kan oxå tillägga att bilresan var galen haha och vår nya "favvo" låt I'm sexy and I know it HAHA

Kommentarer
Postat av: Terez

Tjenis!

Du verkar ha haft det bra i Chicago. "Bönan" var cool liksom brudarana.

Man inser att "götet" inte är en stor stad på kartan. Kul med storstäder i lagom dos och att sedan få åka hem till landet igen och smälta alla intryck.

Kram!

2011-11-21 @ 01:33:32
Postat av: mother Ingela

Snygga bilder o tjejer! Men.... var är alla bilder på den fantastiska julpyntningen? Var ni där för tidigt på säsongen? Ni ser ut att ha haft det kul i alla fall/kram

2011-11-21 @ 19:10:11
Postat av: jojje

Hejsan snygging! Fina kort du tagit, å vilka höjdare till hus !!.. Det finns väl hissar i de där pelarna?!

Kanalen ser amerikansk ut, åkte ni med nån pråm på upptäcktsfärd? Inte de! NÄ! Det verkar lite kyligt!

Å den där "bönan",hur funkar den? Jag tycker den påminner lite om en cykelhjälm, som man hade förr!

Kuligt att du hade det bra in Chicago,fina tjejer är ni på korten allihop! Kramar............

2011-11-21 @ 20:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0