Tornado

Tja! Måste bara berätta haha! Idag har det varit varmt runt 20+ så man kunde gå i shorts om man ville! Jaja under lunchen typ 1 min innan klockan skulle ringa så ropas det ut att det är en tornadovarning! Alla skulle gå och sätta sig i trapphuset i källaren haha! Det var smockat verkligen och först trodde jag det var en övning typ.. Jaja sen blev det värsta mörkt ute och spöregna slash hagla hur mycket som helst!!!! Vi satt där i ca 15 min sen var det lugnt igen och tornadon hade typ slått ner eller vad man säger i Mahomet ca 15 min härifrån. Deg var det det haha fast det är tornado watch hela kvällen! imorgon är det btw första track and Field träningen, spännande haha see yah!

Kommentarer
Postat av: Terez

Hej!

Det lät väldigt läskigt med tornado. När jag var i Universal studios så fick jag känna på en tornado i en av attraktionerna där.

Det är sjukt mycket kraft i dem.

Stay cool!

Kram :)

2011-11-15 @ 02:42:36
Postat av: mother Ingela

Scary, vågade du gå hem? Vad kan hända? Kan man bara flyga iväg eller?

Hoppas din friidrottsträning var kul, du måst berätta mer om vad ni gjorde. Puss o kram

2011-11-15 @ 20:16:11
Postat av: dad

Mycket får du va mä om,en tornado är väl både skrämmande o spännande kan man tro,men det är väl en del av upplevelsen över there, tur att ingen saknas,å ingen noboddys längtar väl efter en sådan trombon igen! Hum hm!!?

Kör hårt med träningen det gör gött för köttet!.

Själv ska jag ut å käka middag på stan.

Jag riktigt längtar efter en saftig Tournedo !!!

Pussar från mig till dig !

2011-11-16 @ 11:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0