Short day

Hellu! Sitter i mitt rum och nördar lite vid datorn när jag egentligen borde plugga till ett test imorgon haha.. Men jag har ingen lust och förra gången jag pluggade till ett test för foods class var det helt i onödan för man fick använda boken... Well well.. Idag har det regnat hela dagen så det är nice temp ute nu i alla fall. OMGosh jag hade test i Band idag och alla skulle spela A-skalan eller vad det heter inför hela bandgruppen.. Maj gad jag spelade skalan för första gången igår och idag var det test, ja det gick ju som det gick HAHA fick till några toner rätt i alla fall :) Imorgon är det kort dag så vi slutar 11:55 tror jag det är nice. Efter det ska förhoppningsvis jag, Symbat och Diana på en social för Drama Club..Vi ska till nån Curtis Orchard.. Sedan på kvällen ska jag sova över hos Cassie för Jan ska till Indiana till Lördag. Jau det är la det som händer just nu.. Nä får la ta och plugga lite nu innan jag däckar kram kram :)

Kommentarer
Postat av: Terez

Hej!

Vad är det för test där man får använda boken?! Då är det ju inget test.

Kul att du får fram några toner med trombonen nu. :)

Kram

2011-10-14 @ 23:14:13
Postat av: Veronika

jaså.jaha.



Är det meningen att du ska knöla ner den där enorma, fjärtande pjäsen i handbagaget när du flyger tbx till Svedala?



Annars får vi väl skaffa en begagnad,salivskadad på Blocket till dig...:-)



Förkylda kramar från lilla huset på prärien.

2011-10-15 @ 10:40:40
Postat av: mother Ingela

Vem är denna Curtis Orchard? en kändis eller? kanske spelar han am football?

Jag tror du börjar bli riktigt fäst vid trombonen. Det blir nog att gå med i Göta Lejon när du kommer hem.. med kort vit kjol, blå jacka, vita stövlar o läcker mössa på huvudet kommer du och trombonen att tåga i på Ullevi när det är landskamp :) kramis

2011-10-15 @ 17:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0