Wednesday

Hellu! Får la börja med en klagan på vädret haha! Well igår var det 77 grader, kanske runt 25 nåt och idag är det typ 14, uuh hatar när det växlar så.. Okej, imorgon är det kort dag wohoo, dock har jag band test på g flat skalan men jag måste erkänna att jag e rätt grym på den haha. Jag ska också ha min powerpoint om dehydration imorgon för jag hann bara berätta lite i tisdags innan klockan ringde, tack för den Li om mrs Remole aka remoulad haha! Hmm.. Fick mina skolkläder igår oxå najs bajs:) åh måste bara avreagera mig lite på gamla engelska sagor av Allan Edgar Poe eller vad han ni heter, gash asså jag fick slå upp varannat ord!!! Varför inte bara använda normala engelska ord och inte sådana från stenåldern?? Är så himla trött på dessa texter som man fattar en mening av haha ser verkligen inte fram emot provet som vi ska ha på alla texterna sen... Jau... På fredag ska jag btw med interact club till the mall för att hjälpa till när småbarn trick or treatar jag ska vara the devil höhö.. Jag köpte devil kit igår plus röd/svart randiga knästrumpor plus röda halsband hihi! Btw imorgon 3.30 ska jag förmodligen ta mitt senior picture till year book :) ja det är la det som händer det närmaste nu, åh juste vi ska Peggy sit i helgen. Peggy är min hostsisters bulldog valp som är megastooor och lite små gross haha. Eller det kanske bara är jag som inte avgudar doften av hund och när man får ett dräggligt hundface i facet eller på tröjan, uuh jag ska aldrig skaffa hund!!!! men Peggy är Peggy haha så man måste älska henne ändå :) det var nog allt jag hade att säga för tillfället men jag måste snart göra ett inlägg med lite bilder för det var ett tag sedan! Ha det kram kram

Kommentarer
Postat av: daddy

Hi Di HO!! Ska bli trevligt att se lite kort framöver,

med kneesocks o najs bajs på.

Ang Bulldoozern, är det välan lämpligt att ha med sig ett badlakan o ett stryp-koppel vid Peggy sitten.

Dom dogissarna är ju minst sagt lite söliga av sig. Jag hoppas att du får något annat att älska oxså! Ha ha ha ...

Well WEll ! Som sagt, hoppas det går bra med engelskan , o om du behöver hjälp med några eng gamla sagor från min barndom, (du pratade om (stenåldern ),så blir det sorry!! !Har glömt allihop! Puss Puss! Good baj.......

2011-10-27 @ 17:44:55
Postat av: mother Ingela

Hallo little devil! Skrämt slag på några gamla tanter ännu. Hoppas du lägger in lite bilder från detta. Hoppas också på något seniorkort, det vore kul.

Har Peggy sovit hos dig inatt? Låter jättemysigt, vi funderar starkt på att köpa en sådan lagom tills du kommer hem. Vi hörs senare idag på skypen. puss o kram

2011-10-29 @ 12:33:41
Postat av: Gittan

Hej på dig. Tack för min födelsedagspresent varav en del ju var att få se dig via skype. Häftigt. Har haft några små haloweenare här utanför idag. Bus eller godis sa dom och choklad blev det.Kram från mig.

2011-10-29 @ 18:33:23
Postat av: Veronika

Ho ho!

Johan vill köpa dog.

En bison fris'e.

Sägs att allergiker och Alice Cooper-brudar med djävulshorn går bra ihop med dessa krulliga knähundar;-)



Halloween märks även här.

Pumpor, spöken och ruttna bananer...



Kram

2011-10-30 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0