Långhelg

Tjena!! haha tack så JÄTTEMYCKET för alla kommentarer! Det är mycket roligare att skriva när nån läser :)
Hmm. Nu är det helg igen och första helgen utan Yuna snyft :( Jo, hon fick sin permanenta host family i onsdags och hon flyttade i torsdags. Vi åkte till Peoria och mötte upp field director Lisa för att äta middag! Sedan satt vi alla fyra i mini coopern för att åka upp till Yunas nya hem i Sheffield. Btw Jan och Lisa är såååå roliga, speciellt tillsammans. Vi hade gps:n på svenska och de försökte härma. Så det blev svengster och urger haha :) Vi kom till huset runt 7.45 pm och fick en liten rundtur, det var stooort och gammalt. Tycket detta huset är mysigare, men det var fint där också så Yuna kommer nog få det bra. Sedan bar det tillbaka till Peoria och Champaign så jag kom i säng 12:20 am haha. Igår var det earl release pga hettan igen så jag kom hem vid 1, nice! övade lite på min trombon, det mesta låter som stora fjärtar i olika toner haha! Idag åkte jag med min vän Cassie till farmers market i Urbana. Vi köpte mega stora persikor och bananbröd! Det är såå gott. Dessutom fick jag en bärmuffin på köpet för att han gav mig för lite växel haha! Det är så grymt varmt idag också så resten av dagen ska jag bara vara inne under fläkten och dricka isvatten. Ska översätta lite kitchen tools också haha. Hm. Imorgon ska vi till IKEA utanför Chicago yeyy! Ska köpa lite doftljus och andra saker också förståss. På måndag är det Labor day så det är ingen skola wohoo, eller a vet inte vad jag ska göra istället, men ändå :) jau.. har inte så mycket mer att säga.. Kanske lägger upp lite foton från IKEA och Champaign. Kanske kan göra en liten fotorunda på måndag! får se om det är för varmt att va ute! kram kram

Kommentarer
Postat av: Birgitta Andersson

Hallå tjejen. Varit en fin helg med mer än 25 grader varmt här i Skåneland idag, men upp till era nivåer lär vi inte komma. Keep cool. Ska bli rysligt spännande att kanske få höra dig spela trombone!!! Kram från Gittan.

2011-09-04 @ 21:37:05
Postat av: Anonym

Undrar vilken låt som går att kompa med fisar!! Du kan väl återkomma i det ämnet! Precis som hos min storasyster i Skåne, så har det varit jättevarmt här i Göteborg också. Vi trodde vi skulle hitta mycket svamp idag, men kom hem med fem stycken. En av varje sort!! Vi var nog inte på rätt ställe.Hoppas du får en fin ledig labour day och att det snart blir lite svalare/pussar o kramar

2011-09-04 @ 22:15:03
Postat av: mother Ingela

Kommentaren ovan kom från mig. Såg att namnet fallit bort/ännu fler pussar o kramar

2011-09-04 @ 22:36:32
Postat av: mormor Kerstin

Hej Issa!

Du har det fortfarande "svettigt"förstår jag,

fläkten och isvatten låter ju svalkande.

Hur var det på Ikea? Är där samma sortiment som i Sverige.Du får berätta i bloggen.Jag är så glad att

jag kan läsa den.

Ha det så bra och många kramar från Mormor

2011-09-04 @ 22:38:03
Postat av: Terez

Hej!

Vad härligt att du har så varmt! Jag älskar ju när det är varmt, så lite avis är jag allt. Kul verkar du ha också. Du har verkligen kommit in i den amerikanska lunken och kulturen. Allt är stort, fett och billigt.

Kanske slank det ner lite köttbullar på IKEA?!

Nu är det natti natti. kram terez



2011-09-05 @ 00:22:20
Postat av: Allan

Du det verkar hända saker hela tiden. Hur är det i skolan då - du har kanske skrivit redan men jag orkar inte läsa allt.Man får känsla att det funkar för dig så här lång - kämpa på Isabelle

2011-09-07 @ 10:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0