April 29th

Okej jag skrev ett inlägg men så stängde jag ner innan jag piblicerade det, gaaaaaaaah it drives me crazy!!!
Men men.. Kan la berätta lite om veckan. I Onsdags hade jag PSAE (Prairie State Achievement Test), det var rätt lätt.. Efter det kom Cassie och hämtade mig, Symbat och Corinne och vi lunchade på Cocomero. I Torsdags hände inget speciellt.. Hade Vietnam War test och det gick nog rätt bra tror jag. I Fredags var det ingen skola och jag tog bussen till Walmart för att hitta grejer till prom plus att de har billiga myskläder haha. Efter det åkte jag hem igen och skrev klart mitt Research paper om censorship, skönt när jag lämnat in den och kan släppa skiten haha. Igår vaknade jag 8AM!!!!! för att det var nåt marathonlopp i stan och såklart skulle de springa på vår gata.. ca 20 000 pers också suck.. plus att de hade en fet musikanläggning precis utanför mitt fönster typ.. suck... men men. Lite senare tog jag bussen till the mall för att köpa heels, en kort kofta och annat grejs och jag hittade allt jag behövde wohoo så allt e klart inför prom, skönt. Idag har jag inga planer, vädret suuuger verkligen så det blir väl till att vara inne och slappa å göra klart de sista läxorna. Fatta vad sjukt att det bara är typ 13 skoldagar kvar eller nåt, craaazy!! å bara 40 nåt till West Coast Trip, can't wait gaaah exciting :D
Näe får la ta tag i läxorna nu då, vi höres kram
Haha Peggy

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

hey there!

Vill bara berätta att idag har vi 21 grader och sol!!! Balkongen har väl ca 50 grader, så det är väl nästan som Arizona (enligt Jan)Skulle gärna se dina highheels , din kofta o övriga assessoaries. Kan du inte lägga ut en bild på dig med kläder och allt?! Vi är nog många som vill se hur du ser ut!många kramar

2012-05-01 @ 16:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0