Busy

Hejsan! sorry för dålig uppdatering, men jag har haft så sjukt mycket plugg denna veckan... Har test i Us History imorgon och man får typ 2 dagars notice så det var ju bara att sätta igån å plugga... På fredag är 2 project due så har suttit å skrivit om Hemingway och om Skyttens stjärnkonstellation i typ evigheter å jag e inte klar än..... Men efter denna veckan så är det 4 dagars helg yey för det är Presdents' day... På fredag efter skolan ska jag åka upp till Yuna och Vera å spendera helgen där! Ska bli jättekul! Inte för att jag vet vad man kan göra i lilla Sheffield med sina 300 invånare haha men vi kommer nog på något!
Igår var det alla hjärtans dag och jag, hostmom, hostsister och hostniece haha, gick och åt på restaurang! Det var nice :)
hm.. vad ska jag säga mer?? jag vill ha soool och vaaarmt.. uuh.. det är bara grått och kyligt å snö ibland.. men men det är la snart vår, eller?
Oh btw förra fredagen var sjukt rolig! Vi var i Winnie's restaurang och åt glasstårta och kinamat! Vi sjöng å skrattade hur mycket som helst å jag och Ilaria från Italien sjöng massa europeiska sommarplågor haha :D
Nä nu får jag plugga vidare å sen soooova, gonatt :)

Kommentarer
Postat av: jojje

Hej Izza ! På tal om uppdatering, din gamla data har blivit lite seg här hemma, känner ett visst utanförskap numera! Men ok!...

Well well ! Du är fulltecknad tydligen, det är knappt du hinner sleepa verkar det! Puh, du är en busy- flicka!

Ang Presidents day , vet du om det är Obama people, eller är det dom konserv-erativa som har de populäraste inläggen i folks mun! Hm.. Kanske har dom de bättre uppläggen, å vinner med Rom nej tack!.......

Hostniece ...låter nice.

Well well!

Nu har vi snart överlevt även denna vinter,å kan snart se när våren smyger sig fram.... Kram !....

2012-02-16 @ 13:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0