February 1st

Oj oj! jag skriver två dagar i rad, inte illa haha :D Har egentligen inget att skriva ehe -.-
Kan berätta om dagen kanske..
7:50 - Vakna, äta frukost och gå till skolan
8:50 - entrepreneur ship med vikarie.. Us history, review inför test imorgon... kör, sjungaaa.. drawing, måla myra på cupcake... american lit, film med vikarie... lunch.. space science... fylla i massa frågor om solen... PE räkna ut bmi och grejs.. gick ju jättebra då jag varken vet inches eller pounds haha!! sen gick jag hem och pluggade...
Imorgon e det Torsdag och lunch i kyrkan.. typ veckans höjdpunkt, nej men haha jag gillar deras nudlar :)
Okej det var det, intressant eller? :P

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Hej igen! Det är kul att läsa om dina vanliga dagar också! Det kan ju inte vara spännande jämt. Här i Sv är det jättekallt nu. -8 grader när jag gick hem fr jobbet osså nordlig vind på det! brrr Hoppas du har det varmare. puss o kram

2012-02-02 @ 19:02:58
Postat av: Virrivirr

Kylan, ja! Här skriver HN om monsterkyla...lite överdrivet, men vad gör de inte för att sälja lösnummer..



Läste att du varit sjuk. Skönt att du mår bättre. Man känner sig alltid så ynklig när man mår skräp.



Kram

2012-02-02 @ 19:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0