Jan 8th

Tjenare! Nu har skolan börjat igen som sagt... har fått läxa i typ varje ämne över helgen också.. suck.. Men jag gillar mitt nya schema :)
1.  College Algebra.. fattar typ inget haha men det får la gå bra
2. Modern U.S history.. Roligt folk plus lärare
3. Choir.. Den enda klassen som e samma som förra terminen
4. Drawing.. Skoj typ
5. American Litterature.. Samma klass som innan men med ny lärare å folk
6. Lunch
7. Space science.. haha lärarens efternamn e Isabelli :) Plus att jag har min kära Kris som bänkgranne
8. PE.. Ska ha pingis, badminton och Volleyball denna terminen
Rätt nice schema faktiskt :) Dessutom har Ilaria från Italien börjat på Central nu å hon e awesome :D
Idag var jag btw på bio med 3 andra utbytisar.. Ilaria - Italien, Symbat - kazakstan och Ines - Frankrike.
Vi såg mission impossible å de pratade Svenska wohoo.. De pratade även Ryska och Franska så det var ju bara Italienskan som fattades haha :) Btw det e bara 5 dagar till Florida nuu iiih :D det e typ kallt där men det gör inge!!
Nu ska jag läsa lite Am Literatur " The great Gatsby" som förövrigt e booring.. men men
Julpopcorn med vitchoklad och sprinkles
Mitt söta lypsyl.. Ignorera facet haha :)

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

One more try! Min förra kommentar verkar inte ha fastnat. Ha en jätterolig resa!! Tag med dig ditt söta lypsyl och lika söta face tillbaka från Florida. Puss o kram

2012-01-10 @ 22:35:34
Postat av: mormor Kerstin



Lycka till på Floridaresan!

Jag läser USA-kartan nu ,så jag vet var jag har dig.

Ha det så bra!

Kram Kram



2012-01-12 @ 10:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0