Yellow School Bus

Ja som rubriken lyder så har jag åkt Gul skolbuss för första gången. Något efterblivet men nu e det gjort haha! Hade en field trip igår, med min Space science klass. Vi åkte till ett Planetarium? stavning på det... Det var ballt i alla fall. Man kom in i ett rum med ett kupoltak och massa stolar å sedan visades det en film i taket haha fattar ni? Det var typ som 3D fast utan glasögon.. Jag missade i alla fall 1-3rd hour så det var en kort dag yey :)
Tyckte de 20 minutrarna i den bussen var tillräckligt, kan inte fatta hur alla i Franska klassen åkte i 4 timmar till St Louis i en sån.. uuh! Klaustrofobi värre!! Idag har vart en rätt nice dag med! Dock hade jag ont i halsen när jag vaknade å det blev värre under dagen.. fick ont i huvvet och var varm i facet men kall i kroppen haha! Det är dock bättre nu efter en Magnecyl och te med honung :) Imorgon har jag quiz i Choir och Am literature.. Men det ska nog gå bra!
Det är orientation på Lördag yey! Ska till Wheeler, IL... Sen hoppas jag att jag hinner hem till Winter Formal som e samma dag... HOPPAS :)
Idag fyller Värdmamma år så vi ska till värdsyster och äta middag! Hoppas min hals inte bråkar..pfff...
Det var värsta stormen här, natten till Måndag! Spöregn, vind och thunderstorms.. I söder hade de tornados och allt... Idag e det rätt nice ute... lite kyligt och grått... I want spring!!!
Jau, ska plugga lite nu å sen blir det dinner, ciao :D

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Hi Issie! Hope you feel better. Hade ni det fint på Jans födelsedag? Får väl hoppas att du kan hänga med till orientation i helgen. Vi hörs på söndag. puss o kram

2012-01-25 @ 21:09:13
Postat av: mormor Kerstin

HejIssa!

Har tittat på dina bilder.Så fina!!

Så mycket du har fått se och så långt ni åkte.

Jag har försökt åka med på kartan.

Hoppas att ditt "halsonda" går över fort,var rädd om dej!

Många kramar!

2012-01-25 @ 22:08:53
Postat av: Gittan

Honungsvatten är gott o lindrar ontet i halsen. Glass inte illa det heller o sen finns det ju sånt som doktorer skriver ut vb. Hi hi. Hoppas du är bättre nu. Grattis till fina betygen. Du är duktig! The Village verkade inte så illa, du kanske ska göra en inmutning till "moster" Gittan. Kram.

2012-01-26 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0