Boat

Hejsan igen! Har haft fullt upp haha.. Kollat på hostsister Kenzie's softball games två dagar, fattar typ inget men det är skoj ändå! Sen har vi gått till poolen typ varje dag oxå det e nice.. Fattar inte hur folk vill bada i sjön haha den e helt grön å nu har de sprutat i nån kemikalie för att döda alger eller nåt så det e typ vitt skum överallt uuuh.. Idag tog vi en liten tur med båten det var fint :) Jau.. imorron ska jag och hostsister Macey åk och shoppa lite, eller a hon ska shoppa å jag får väl se om jag hittar nåt haha.. Sen ska jag packa massa inför min trip för på söndag kl 6 går bussen till flygplatsen i Chicago å West Coast trip!! :D skriver kanske nåt under min resa see you :)
Huset nere ifrån sjön.
Solnedgång
Macey and the dog haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0