Mars 2nd

Hellu i stugan :) det är freeedag wohoo :) Om sisådär 1 timma kommer Yuna och Vera hit, de ska spendera helgen här :)
Igår var det körkonsert... det gick la bra.. inte så värst kul men aja...
Idag vakande jag kl 5!!! för att vårt alarm tjöt.. de varnade för severe thunderstorms.. inte för att den var så farlig men ändå haha... pff på den..
Hade quiz över Bill of rights och 1-10, 14 amendments.. gick la rätt bra tror jag.. sen har jag varit konstig hela dagen haha jag vet inte varför, skrattar till allt.. well well...
Inte så mycket mer att säga för tillfället så jag återkommer! Kram :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo!

Låter kul att fnittra hela dagen! Hoppas ni får riktigt kul ,ni tre tjejer i Champaign. Inga tornados på väg? Puss o kram

2012-03-03 @ 11:49:37
Postat av: jojje

Hej lilla fnizza!

Blev lite orolig när du skriver att Yuna å Vera kommer till helgen, det låter som att thunderstorms

var på ingående igen, de brukar väl ha sådana namn?

Men så klart kommer dina vänner from Sheffield på besök. Fattar!

Quiz over Bill of rights 1-10 amendmentz?!

Låter häftigt, ska kolla ! Well well!

Apropå konstiga dagar,klart att man kan ha det, men ända kunna skratta å vara glad ,å känna sig lite funny!

Hälsa alla!........Puss !....



2012-03-04 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0