Too cool for school

Tjenare! sista dagen på lovet uh :( har sovit så länge varje dag så det kommer inte bli skoj imorgon kl 7 :/
Men det ska bli skoj att komma tillbaka och träffa alla friends igen! Sen e det typ bara 7 veckor kvar i skolan, hur crazy?? Det kommer vara massa skoj också!
- April 5th - International fair. Jag ska ha en liten booth med Sverige. Ska göra en poster och sedan baka 100 chokladbollar, är det ens svenskt??
- April 6th - Good Friday, soo ingen skola då
- April 24, 25 - ACT test, antingen måste jag göra dem eller så e jag ledig.
- May 9 - Short day och vi kanske ska till Chicago på field trip med Entrepreneurship klassen :D
- May 15 eller 16 - Sista skoldagen!
- May 18 - Mom & T kommer hit! å vi kommer åka runt lite veckan efter.
- June 10 - West Coast trip i typ 2 veckor :D skriver mer om det senare!
- June 27 - Sweden
Jau det är lite vad som kommer hända de sista månaderna som jag vet om nu. Kommer ju vara prom å grejjer också :D Ska plugga lite nu så vi höres! kram

Kommentarer
Postat av: Veronika

Omg so time flies, indeed!



Har varit inne o läst här men inte hunnit /kunnat kommentera.



Tänkte bara säga att det verkarvsom om livet leker för dig - gott!



Pappa Jojje har hjälpt mig en del nu på sistone, med än det ena, än det andra. Visst är han bara så bäst??

Kan avslöja att han har rakat av sitt skägg men fortfarande har en liten snorbroms kvar, hi, hi....

Den ryker väl den oxå, vad det lider...Åtminstone innan du är tbx i Svedala!



Kram

2012-03-27 @ 20:59:08
Postat av: Terez

Vad skönt ditt program ser ut framöver. Bara massa roliga grejer.

Söta tjejer verkar det finnas gott om. Har du några killkompisar?



Kram :0

2012-03-28 @ 00:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0