Life is a highway

Tjenare! Nu e mommy och Tomas here i Champaign.. De kom i Fredags å vi gick alla och åt på Texas Roadhouse.. Lisa och hennes dotter Karsen kom också, jag ska bo hos hennes familj de sista veckorna. De bor i Peoria, vid en sjö yey :D Well vi (svennar) har åkt på road trips varje dag typ.. i lördags visade jag Champaign å de fick träffa Cassie. Igår åkte vi till nån sjö söder om här och lite andra små ställen. Idag åkte vi till Springfield, the capitol of Illinois. Vi gick in i Abraham Lincoln's hus och vandrade runt lite i staden å såg the capitol building. Imorgon drar vi till Chicago och e där i några dagar.. Efter det ska vi på en tur runt Lake Michigan å sedan ner till Holland, MI och träffa några av Tomas släktingar. Sedan kör de mig till Peoria å så e jag där till den 10:e å sen e det West Coast Trip yey å efter det e det typ bara 4 dagar å sen åker jag hem till Svedala. Well nu ska vi gå på restaurang så jag skriver när jag får tid..
Springfield

Kommentarer
Postat av: Mormor Kerstin

Hej Issa!

Det är väl kul att visa runt i "dina" trakter det senaste året.Verkar fint med turen runt Lake Michigan,men det verkar långt till Holland

Ha det så gott och hälsa Mamma o Tomas

Många kramar!

2012-05-22 @ 21:42:33
Postat av: Gittan

Fint att höra att ni nu är samlade i Amerikat. Låter häftigt med era rundturer. Ser fram emot att få se lite kort och höra er alla berätta. Här i Svedala har vi kanonväder men våra sjöar är knappast badtempererade ännu. Hälsa "svennarna". Kram till er alla.

2012-05-23 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0