LockDown

Tjenare! Sjukt konstig dag idag.. Började med att vi hade en Sub i entrepreneurship så jag gjorde typ ingenting.. Sen på US history hade vi review för testet på måndag.. läraren frågade frågor å så fick nån svara.. båda frågorna jag fick hade svaret Governor, så det var väl inte allt för svårt haha. Sen kören.. gjorde lite skalor å grejs.. drawing ritade vi vårat hus i point perspektiv, rätt skoj.. sen hade jag min presentation i engelskan, gick la ok tror jag.. sen lunch å typ 5 min innan den var slut så ropa de ut att det var lockdown.. Ingen övning denna gången.. Ingen visste vad som hade hänt å så kommer det typ 100 poliser å går runt i skolan.. Jag var i the cafeteria å det är typ i källaren så det var lugnt.. sen gick tiden, typ 1 timma å inget hände.. polisen kom å sa att det skulle komma en polishund, men det gjorde det inte haha.. sen efter kanske 2 timmar så säger de att det är nån med ett vapen i skolan, suck... så efter kanske 2,5 timma så börjar de evakurea å såklart börjar de på 3 våningen å går klassrum för klassrum å cafeterian är det sista av alla rum... Men ut kom vi efter ca 3 timmar haha å inte kunde jag gå till mitt skåp så alla mina böcker inför provet på måndag e där å min drawing plus min jacka, snyft :/ well det får väl gå som det går dådå.. sen har yearbook kommit, skulle hämta min efter skolan, men det gick ju inte, så får väl hämta den innan skolan på måndag.. Sjukt nice väder idag btw.. 28 grader å sol, men inte för varmt :)
Imorgon är det prom å jag ska till Cassie med några andra å äta mat å kolla film å göra i ordning oss, skoj.. well ska dra mig kram :)
Här e en länk till den lokala tidningen om lockdown
http://www.news-gazette.com/news/education/2012-05-11/central-high-school-dismisses-students-early-after-lockdown.html

Kommentarer
Postat av: Gittan

Oj, oj. Där händer det grejor. Låter som att du tacklade det på ett bra sätt. Du fixar säkert provet också fast att böckerna är inlåsta! Många kramar från mig och Bernt och ha en jättekul bal.

2012-05-12 @ 11:44:04
Postat av: mother Ingela

Usch det låter ruggigt! Vad bra att ni hade övning tidigare så ni visste vad ni skulle göra. Hoppas du kan hämta ut din jacka o resten av grejorna på måndag. Testet klarar du nog ändå, du hade säkert inte orkat plugga efter balen i alla fall.

Hoppas nu att du och dina väninnor får en underbar bal! Många kort vill vi se på bloggen och på FB! puss o kram

2012-05-12 @ 18:42:04
Postat av: Tomas

Läbbigt förstår jag. Men det verkar ju som om ledningen handlat både raskt och effektivt. Hoppas det blev mindre läbbigt på promen och att du hade kul!

2012-05-13 @ 11:22:34
Postat av: mother Ingela

Klagomål framföres igen! Det har gått för lång tid sedan senaste inlägget!!! :) kram

2012-05-15 @ 21:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0