Tornado #2

Hejsan! Idag har väl varit en bra dag..  Idag är det huuuur varmt och fuktigt som helst.. mitt hår asså!! Inte gjort för sånt här väder direkt suck.. Det har varit lite thunderstorms och spöregn de senaste dygnen, men idag så!! wopwop Kom hem från skolan och hostmom var och köpte en fårölj. Det började verkligen spöregna och såklart var hon tillbaka då och behövde hjälp med att bära in den.. Precis när vi e i dörröppningen så tjuter vårat väder/annan varnings alarm som vi har i kötet, och det står tornado!! Gah! Well vi satte på tvn och det stod massa om att ta skydd å dramatisk som jag e så packade jag ner mitt pass å grejer i en liten väska haha. Well sen började the siren, typ som hesafredrik eller vad han nu heter, tjuta och det började det hagla typ pingisbollar å då gick vi ner i källaren.. Satt där i typ 20 min å sen var det strålande solsken haha. Weird asså! Vädret kommer vara såhär hela veckan, typ 30 grader och åska.. kan ju hoppas på en tornadovarning under engelskan kanske hihi. Btw nästa onsdag ska vi till CHICAGOO med entrepreneurship klassen yeye, fast jag ska ju dit på lördag också. Nä får väl ta tag i lite läxa som jag inte fick gjort innan, ha't :)
Haha läskig, men mitt hår asså :/

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Tycker ditt hår ser jättefint ut!!Det påminner om någon annans......

puss o kram

2012-05-02 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0