Orientation

Yeeey nu är det äntigen dags för YFU orientation ch Six Flags :D Vi åker imorgon vid 13-tiden. Tror det kommer åka 3 eller 4 tyska boys och en rysk tjej med oss, men är inte säker.
Hm. Det var kör och band konsert i tisdags haha och det gick la bra :) Jag var med i de två första nummerna så jag kikade lite på de andra och de är grymma!!! Jag gick runt lite där med Cassie och fick en gratis dessert haha eller 2 för det var 50 procent off så jag tog med en hem till Jan. Det var rätt skoj med konsert faktiskt. Igår var jag på möte i skolan om det nya dans teamet HAHA det var jag och 6 black girls där :P Det kommer vara try outs i November och det kommer vara mesta dels Hiphop.. jaja jag kan la prova i alla fall även om inte Hiphop är min grej :) Imorgon har jag två test suck.... matte och American Literature och man ska kunna sjukt mycket till Am Lit.. Matten är la rätt lätt tror jag haha. Btw hade Band-test idag och man skulle räkna beat till noter och sedan måla noter till siffror. Jag tror faktiskt att jag grejade det :) Well well.. Imorgon är en kort dag så det är skönt och sedan långhelg för det är Columbus Day på Måndag wohooo :D Lägger in bilder på Måndag eller nåt! kram kram

Kommentarer
Postat av: Terez

Hi!

Låter kul med lite "boys" Du måste ta några bilder på dem så vi får se.

Du handlar mycket på rea. Både kläder och dessert. Du lär dig hushålla med hushållskassan som man brukar säga. Fast det kunde du innan också.

Blir kul att se dina dans "moves" när du kommer hem. Du var ju grym på att dansa innan du åkte, så nu är du la proffs.

Själv är jag inte i dansform. Börjar att stelna till i blåsten här hemma. :(

Take care!



2011-10-08 @ 01:10:55
Postat av: mormor Kerstin

Hej Issa!

Roligt att du är nöjd med konserten i tisdags .

Jag tänkte mycket på dig.

Du verkar ju ha mycket"på gång" varje dag,det är ju bra.Dansa Hiphop verkar inte vara det lättaste precis, men det klarar du säkert.

Columbus Day ! Varför firas den ?

Ha det så bra och många kramar!

2011-10-08 @ 21:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0