Snow

Tjena igen! Vill bara säga att min musiklärares namn är mrs currey och inte vitter haha det är min iPod som har nån stavnings grej! Hade btw skaltest idag igen, vi har det typ varje torsdag tydligen. Fick en liten genomgång av mrs currey innan jag spelade inför alla plus mr currey. Det gick rätt bra på " uppgången" men inte ner igen hehe men who cares? Well, igår var det så nedrans kallt ute så jag höll på å dö plus ösregn som ibland liknades vid snöflingor! Å skolan har inte satt på värmen än för det kan bli varmt igen. Imorgon ska det i alla fall bli lite varmare och det tackar jag för, för det är inte jätteskoj att vara på football game i två timmar om det är kallt och regn. Har inte mycket att säga haha... Mer än att det är fredag imorgon wohoo och jag har test i kören där vi ska kunna massa italienska ord good luck! Valde ny sport för 2nd quarter i PE och jag tog volleyball för jag gillar läraren. Jau.. Skriver mer i helgen kram :)

Kommentarer
Postat av: Terez

Hi!

Kul med volleyball. Du är ju lång så du blir kanon framme vid nätet :)

Har nu tagit fram mitt underbara duntäcke för jag tycker det är kallt på nätterna. Det verkar du också ha, kallt alltså.

Kram!

2011-10-22 @ 23:38:12
Postat av: Anonym

Hello ! Konstigt väder ni har over there. Kallt ute,kallt inne. Tänkte på om du får en ispropp i instrumentet när du spelar upp för mr curry, å blåser till på uppgången ! Va häftigt, hoppas det faller honom i smaken.

Sedan vet du att pappa hjälper dig med det italienska.

Hälsa alla !! Boune Guorgiounouueo!------

2011-10-23 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0