West coast trip

Tjena! Nu e jag i Arizona!!! Kom till Phoenix i söndags efter en lång resa haha med lite drama såklart. Hostdad skjutsade mig till bussen mot Chicago å vi var typ 5 pers på hela bussen haha. Efter typ 5 min så började det lukta rök å chaffisen ringde nån å sa att bussen rök å att vi skulle vända eller nåt. Sen kollade jag runt i bussen å det var helt rökigt å det luktade bara mer å mer. När bussen vände för att köra tillbaka över bron var hela bron täckt av rök å då började jag panika lite haha det blev värre å vi fick stanna å evakuera å som tur var fick jag min väska med mig woho för sen exploderade nåt å hela bussen täcktes av rök.. Well efter nåra min var brandkår mm där å vi fick ge våra namn å grejjer.. Efter en timma kom en ny buss å tillslut kom jag till chicago å mitt flyg till AZ. Igår tourade vi Phoenix å gick runt i en mall sen på eftermiddagen åkte vi ca 4 timmar till hotellet vid grand canyon. Idag har vi varit i grand canyon som sagt å det var varmt!!!! Hade 10 lager solkräm haha! Vi gjorde en hike ner i the valley å det var sååå jäkla jobbigt att gå upp igen asså seriöst typ drt värsta jag gjort ever!!!! Sjukt varmt å soligt å uppförsbacke i typ 2 timmar!!! Jag höll seriöst på å dööö never again haha!!!! Men det var jättefint där i alla fall å arizona e sjukt coolt för i phoenix var det massa kaktusar å ökenaktigt å sen var det typ stäpp å sen sjukt bergigt å massa träd å floder å sen var det bergigt å typ barrträd haha!! Well imorgon e det vegas som gäller å det kommer bli awesome :)

Boat

Hejsan igen! Har haft fullt upp haha.. Kollat på hostsister Kenzie's softball games två dagar, fattar typ inget men det är skoj ändå! Sen har vi gått till poolen typ varje dag oxå det e nice.. Fattar inte hur folk vill bada i sjön haha den e helt grön å nu har de sprutat i nån kemikalie för att döda alger eller nåt så det e typ vitt skum överallt uuuh.. Idag tog vi en liten tur med båten det var fint :) Jau.. imorron ska jag och hostsister Macey åk och shoppa lite, eller a hon ska shoppa å jag får väl se om jag hittar nåt haha.. Sen ska jag packa massa inför min trip för på söndag kl 6 går bussen till flygplatsen i Chicago å West Coast trip!! :D skriver kanske nåt under min resa see you :)
Huset nere ifrån sjön.
Solnedgång
Macey and the dog haha :)

The Trimble's

Hej! Kan ju slänga in ett litet inlägg dårå! Har bott nåra dagar i min nya familj å det e super! Har gått till poolen med 10-åringarna två dagar i rad nu. Har oxå följt mwd macey min tredje hostsister till hennes kompis graduation party.. Det va la sådär, alla va rednecks osv haha å sen sov vi över oxå. Huset låg in the middle of nowhere å det var så sjukt sunkigt å äckligt!!!! Luktade kattpiss smutsiga mattor och toan å duschen var helt bruna mega gross juh!!!! Har kollat på massa filmer här oxå så nu har jag sett alla harry potter haha guuuud vad cheesy slutet va asså omgosh haha!!!!!!! Snart e det west coast trip jippiyeyy!!! Skriver mer en annan gång så hare!! Kram :)