I USA

Tjenare!! Nu är jag i USA och allt är toppen!
Flygresan var lite seg och filmerna va inte bra, plus att jag fick ett papper som border security i USA ska ha, på Dutch och förstod inte ett ord... Men som tur var satt det en man två säten bort som översatte åt mig, wiho.
Jau, kan väl säga att allt är väldigt platt här. När jag flög från Minneapolis till Peoria hade jag fönsterplats och det var fortfarande ljust ute så jag kunde se allt. Vägarna var hur raka som helst eftersom de inte behöver svänga för nåt annat än majsfält hahah, men de gck rätt igenom.
well well, idag vaknade jag vid 06 av nån konstig anledning... men slappade till typ 9. Vid 10 åkte vi till ett ställe ch åt frukost, jag tog crepes med frukt, mumma!! Sen åkte vi till skolan för att registrera oss och det togsin lilla tid, men nu
är allt fixat och förhoppningsvis får jag de klasserna jag valde. Dessutom anmälde jag mig till Drama Club haha. Det satt 4 tjejer vid ett bord och berättade om the club och de var såå trevliga!! Så det ska bli skoj. Btw fick jag reda på att jag är senior och inte junior som det stod, inget mig emot!
Nä nu ska jag käka bbqad kyckling och se vad de andra gör. kram kram

Kommentarer
Postat av: söstra din - d.ä.

Så roligt!

Det här med drama club låter oerhört spännande - tänk om du får användning för all din forna glans...förlåt; DANS oxå!

2011-08-12 @ 22:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0