Nobeldagen

Tjena mittbena! :) kan ju börja med att säg att jag varit här i 4 månader idag!! å det är exakt 200 dagar kvar att spendera in the states! tiden går såå fort :O
Well well.. veckan har varit bra, utom trombon testet haha omg det var pinsamt värre hahaha.. hade två test igår och jag tror fakttiskt att de var de sista innan finals som är måndag å tisdag om 2 veckor! gaah ofta jag kommer ihåg allt jag lärt mig?? jaja det får gå som det går..
Ikväll ska jag dra till skolan å hjälpa till på en konsert för att samla in pengar till Joplin, Missouri.. har köpt några kakor som vi ska sälja haha.. Jag har fått rätt mycket gjort idag oxå.. skype med mommy mfl, städat mitt rum plus tvättat, tagit en promenad till Walgreens och köpt saker å snart ska jag dra igen.. Igår var vi btw inbjudna till ett christmas party för alla som bor i området. Det var ett gay-par som hade festen i sitt hus haha.. Det var smockat av folk å de flesta hade tagit bilen dit haha, jag menar det tar max 5 min att gå.. sen var det sååå högljutt med typ 50 amerikaner under samma tak.. det roliga var att en granne som vi pratade med pratade skit om alla andra haha. he's an asshole, he plays the base every night, she's weird m.m å jag har faktiskt hör nån sorts basmusik på kvällen ibland så det måste vara grannen hahahhaa!! Det var förresten snö när jag vaknade igår yeeey :D å det var typ 7 minus oxå, det trodde jag inte om central Illinois haha! okej jag lovade lite bilder i förra inlägget så här kommer från Thanksgiving m.m
I know, we look horrible haha
Marvie och Peggy

Kommentarer
Postat av: mormor Kerstin

Hej Issa!

Stort Grattis och många kramar på 18-årsdagen !

Hoppas att du får en fin dag.

Tänk att 4 månade har gått!

Du verkar ju ha mycket på programmet så tiden blir inte lång. Skönt!

Mormor längtar det vet du.

2011-12-11 @ 10:56:57
Postat av: Gittan

Många grattiskramar från mig och Bernt. Vi får present och "julklappa" dig när du kommer hem nästa år. Ska bli spännande då att höra din svenskamerikanska.

2011-12-11 @ 17:52:03
Postat av: mother Ingela

Vilken fantastisk fest på Thanksgiving. Det ser jättegott ut, förstår att du var proppmätt. Var är kalkonen?

Hoppas du haft en underbar födelsedag med massor av god mat. Puss o kram

2011-12-11 @ 22:00:26
Postat av: mother Ingela

Vilken fantastisk fest på Thanksgiving. Det ser jättegott ut, förstår att du var proppmätt. Var är kalkonen?

Hoppas du haft en underbar födelsedag med massor av god mat. Puss o kram

2011-12-11 @ 22:49:54
Postat av: jojje

Hej min lilla dubbelnia! Grattis på dig!!---

Fina kort! Men ingen fågel inga fjädrar! Va e kalkonen?!.......

Kanske dogsen hunnit före, för de är två stycken fågelhundar dom där, det är jag säker på, de ser man ju!

Annars tycks det påminna om vårat julbooard,fast utan snapsen, sillen skinkan meatballen, och allt det andra tugget.!

Hoppas nu du kan sova för den där "bas musiken, den som spelar sådant,brukar väl vara nån form av "chef, tror jag! Hmm .....

Här är stormigt, å regnet skvalar,men det är gött inne i värmen i alla fall ! Puss........



2011-12-12 @ 00:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0