At Stephanie´s

Tjenis! Skolan var riktigt bra idag faktiskt :) btw jag ska inte byta!! Hade matteprov igen och det gick nog bra tror jag. På kören så hade vi brandövning haha. ja. På idrotten spelade vi för en gångs skull pickleball.. inte det roligaste men ja.. vi skulle egentligen gå promenad, men det var för kallt ute. På lunchen gick jag Cassie, Winnie, Shi, Brenda, Cendy, Corey, Jessica, Dallinna, Cendys bror, öööömmm och en utbytesstudent från Kazakstan :), till en kyrka för att äta lunch.. Lite konstigt ställe, man gick in i nåt rum med soffor och bord och sen fanns det lite olika mat saker att välja mellan. Sedan betalade med att lägga pengar i en burk, men ingen kollade att man gjorde det.. Jag skulle typ betala 2 dollar eller nåt men jag hade bara 20 lappar så jag slängde i alla mina mynt.. ingen aning om hur mycket det var, får nog lägga i lite extra nästa gång jag är där! Men det var skoj i alla fall! När jag kom hem bakade jag lite bananbröd, men hann aldrig smaka på det för Jan var tvungen att åka med field director Lisa till en problemstudent i södra Illinois så nu är jag hemma hos Stephanie och Veronica i Urbana.. Inte varje dag man sover i en funeral home haha.. Tror Jan hämtar mig vid 7.30 imorgon.. Jau det var väl det.. Imorgon ska jag på football game igen och på lördag ska jag hem till Cassie och spela Wii!! :D Ska göra nåt med Vonny bye bye

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Hoppas du överlevt natten ha ha. Vad härligt att höra att du har det bra igen och att du inte vill byta!!Du måste ta lite kort på familj o vänner och lägga in på bloggen. Är jättenyfiken/kram kram

2011-09-16 @ 08:27:45
Postat av: dad

Im rigting again whit you on englisch to it. Good fine where it is. Nisse to exersice the englisch against. Are you a glasslover stud?. My self, im breeding whit sandmacka for kaviar egg, and sam nuttings toeat on, as we yous`d todo it, and grönt te ! Can you do about it !Meny flavour och tastes ! With loveingens from Jojje!

2011-09-17 @ 15:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0