Early release

Tjoho! Har inte så mycket att skriva om... jag kanske ska byta skola för den jag går på nu är värsta ghettoskolan typ och folk är otrevliga. Matten är skitsvår och vi har test imorgon, good luck liksom. Engelskan är inte så skoj för vi skriver bara massa och det är stressigt för allt ska vara klart på en lektion typ sen använder jag samma ord hela tiden haha. Kören är rätt skoj, inga läxor i alla fall, MEN igår sjöng vi nån låt och jag är sopran HAHA kan inte ens sjunga så högt och vi skulle spela in när vi sjöng, jag höll på att dööö. Btw vet läraren att jag är från Sverige utan att jag sagt det!! Så han började morgonen med Gud morgen haha. Förresten kan ingen uttala YNGVE!! det blir mer Ingevä med hårt G haha. Hm graphic design är roligast för vi jobbar med photo shop :) idrotten är sååå lame!!! förra veckan gjorde vi 30 armhävningar på en lektion och nästa dag 30 situps woow svårt. I tisdags sprang vi mellan två koner 4 gånger och det tog ca 15 sek.. det skulle vara nåt test tydligen haha. Idag gjorde vi springtest och det var jobbigt, fram och tillbaka typ som Bip-test eller vad det heter. Det var den lektionen... sedan var det band och trombonen är svååår och jag är så seg på att läsa noter för jag lärde mig det typ förra veckan.. läraren är nice så det e bra! sedan var det foods class och vi bakade nån sak som var skiiitsöt och inte god. Allt är så stressigt för lektionerna är bara 50 min eller typ 30 min på onsdagar så man hinner knappt börja innan man måste plocka ihop och stressa till nästa lektion. Imorgon är det halvdag YEEYY!! så jag slutar runt 11:30 wohoo! Ska bara överleva matten först men det ska väl gå.. ska gå och öva lite nu och sedan kolla på tv eller nåt haha kram kram och imorgon back to hell HAHA lite så är det

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Hej igen!

Hoppas du kan byta skola, det låter inte så roligt på Central High. Kanske är det så kort mellan lektionerna för att ingen ska uppehålla sig i korridorerna och bråka?? Men trombonen måste du väl hålla fast vid, fniss?? Dom har säkert en ompa-bompa orkester vid alla skolor. Hoppas nu du får en fin och avkopplande helg. Många pussar o kramar

2011-09-09 @ 08:05:51
Postat av: Tomas

Hej Issa! Förstår att det är ett tufft klimat på skolan men det kan vara värt att kolla på andra skolan (ORDENTLIGT) innan du bestämmer dig, så du inte kommer ur askan i elden, s.a.s. Jag känner på mig att det går bra för dig, så småningom, oavsett var du går nånstans.

Vet inte om det är försent men lycka till på matteprovet. Har förresten hittat en sajt som kanske kanske kan vara till nån hjälp (http://www.mattecentrum.se/). Det kan i.a.f. inte skada. Good Luck!

2011-09-09 @ 17:55:48
Postat av: daddy

Tråkigt med de uppkomna problemen på skolan. Det gäller väl i ditt nuvarande läge,att utforska dina möjligheter , och utifrån det, fatta beslut om någon ev. förändring.Händelser av det här slaget,får man ju ha med i beräkningarna ! Eller what! Väntar med spänning ! Blow your horn baby! Många pössar!!............

2011-09-11 @ 21:14:35
Postat av: Anonym

2011-09-11 @ 22:43:08
Postat av: Anonym

2011-09-11 @ 22:46:54
Postat av: daddy

Tråkigt med de uppkomna problemen på skolan. Det gäller väl i ditt nuvarande läge att utforska dina möjligheter o utifrån det fatta beslut om någon förändring.Händelser av det här slaget får man ju ha med i beräkningen.Eller What ! Väntar med spänning ! Blow your horn baby!..... Pöss !...........

2011-09-11 @ 23:01:31
Postat av: Terez

Hej!

Det verkar vara ett tufft upplägg med lektionerna. Hoppas att det blir bättre i en ny skola. Fast tyvärr är nog matten lika svår vart du än går.

Men du är duktig så det fixar du till slut.

Kram

2011-09-12 @ 15:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0