Foodbank

Tjenis! :) Hinner inte skriva så mycket under veckorna men nu skriver jag i alla fall haha :)
Jag kom precis hem från en volontär sak med Interact club. Vi hjälpte till att ompacketera flingor och olika bars. Det var riktigt skoj faktiskt haha och alla i the club är så nice!! Jag åkte i en van med Vy, Loc, Candy, Foo?, Adam och Peter och vi lyssnade på Justin Bieber hahahahaha. Jag har några bilder på oss som jag lägger in i helgen. Imorgon är det fredag yey!! På lunchen ska jag med Asiaterna plus Cassie till nåt nudel-ställe! Det blir nog skoj. Måste btw köpa kläder helgen, känns som jag använt upp min garderob nu haha plus att det är band plus kör konsert på tisdag och man måste ha vit skjorta, svarta byxor och skor, suck.... Förrensten tror jag att mina "nummer" på konserten är direkt efter varandra och då hinner jag typ inte lämna min trombon.. men jag ska prata med Mr och Mrs Currey imorgon haha. OMG juste!! Idag på band-lektionen så skulle alla kolla så att sina B ackord lät rätt så alla spelade sin ton och hahahahaha det är så nedrans svårt att få till ett högt B på trombon, MEN jag lyckades efter två mörka "fjärtar" så kom det fram en rätt ton!! Och alla ca 30 pers tittade på mig haha kände mig lite stolt faktiskt :) haha det var en kille i min american litterature klass som frågade om jag hade några vänner och om inte så kunde han vara min vän HAHAHA, jag vet inte ja :P Han verkar vara lite gangster med sitt svarta gäng, men han var rolig i alla fall! Vi hade foodlab idag också och vi gjorde pancakes med blåbär och bacon bredvid, det var gott, men stressigt för det var bara jag och Claire i min grupp för Breaunna var sjuk så det var sjukt stressigt men vi var klara precis när klockan ringde wohoo :)
Nu ska jag glo lite på iCarly haha såå tråkigt men Vonny är här så jag får la stå ut..
Kram kram :)

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Ha ha! vi låg dubbla av skratt när vi läste ditt inlägg. De där mörka fjärtarna kommer att gå till historien. Men Issa, du kan inte mena att pannkakor med blåbär och bacon kan vara gott!! Nu blir jag allvarligt oroad! Du har blivit amerikaniserad.

Det låter som om du har roligt och det gläder oss. verkligen. Btw vem är Justin Bieber? Är han countrysångare eller? puss o kram

2011-09-30 @ 22:40:55
Postat av: Terez

Hej Issa!

Pannkakor med blåbär= gott

Pannkakor med blåbär och bacon= ?

Det får jag nästan ta och prova.

Vill gärna höra dig spela trombon. Syns du bakom det stora instrumentet? Känns som man behöver stor lungkapacitet för att spela det. Kan du inte be någon ta ett kort på dig och trombonen som du kan lägga ut. Så vi får se dig och din nya "kompis".

Kramis!

2011-10-01 @ 01:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0