Test-day

Tjena! Måste bara berätta SJUKASTE saken!! Idag var det Act-test och i pausen så gick alla och fick ett snack å vatten. Jag står där och tittar mig omkring å då ser jag en tjej med IFK Gbg loggan på sin T-shirt, hur stört är inte det? Jag skulle precis gå fram å fråga henne om den när provet började igen så jag hann inte :/ men imorgon om hon har samma tröja så ska jag minsann gå fram till henne :) Men fatta vad sjukt!? Igår nämnde de förresten nån Swedish massage i nån film.. jag skojar inte om att Sverige nämns heeela tiden!!!!
Jau kan ju berätta om testet också. Kom dit vid 7:50 och fick "frukost" haha en Poptart fylld med jordgubbs sylt typ.. rätt gott men inte fasen e det frukost! Efter det gick jag, Symbat, Cori och Andrew till the West Gym för att göra testen, det var ca 100 andra pesoner där också haha. Hittade bordet med mitt namn på och sedan började det.. Engelska, typ sätta comma, ändra meningar å sånt i 45 min. Sen matte i 60 min.. paus... engelska läsning i 40 min och sist men inte minst science i 40 min.. HAHA jag chansade på hela science delen.. fatta ingenting :P efter provet gick jag och Symbat å åt lunch på Doodles.. å nu e jag hemma! Imorgon är det PSAE-test, tror det är samma som idag fast kortare.. suck... men men slutar lite tidigare i alla fall.
Nu ska jag skriva research paper och öva på Vietnam War för det e test på Torsdag uuh..
Vi hörs kram :)

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Tjenis!

på med GAIS-tröjan imorgon så får du se vad som händer:)Swedish massage låter lite halvsuspekt... undrar vad det var för film :)

Kollade in dina bilder o jag fattar ingenting. Verkar ju skitsvårt. Men du är ju bäääst, så det går säkert bra. Håller tummarna för dig imorgon. puss o kram

2012-04-24 @ 22:36:17
Postat av: jojje

Hello Lovet!

Nu är det inte så länge kvar för dig där över, tur e de kanske,om man tänker på va dom stoppar i sig därborta:..... fritts,splits,hits å massa sylt på de! Mumsigt... bara nyttiga grejer alltihop!

Vad lever dom utav, å inte äts det väl lever heller,vill de inte att ni skall klara proven, eftersom maten är så lite fullnäringsberikad? (Popstart)! Hmm........................

låter fräckt, men det är inget bra mål, det är bara Gais som kan göra sådana.

Gais ligger före IFK i tabellen efter 5 matcher för övrigt,tänkte på tjejen som va felloggad!



Hon får brösta ner sig lite, å byta till en grön-svart i stället! Heja G.A.I.S.........

Love U.......



2012-04-25 @ 14:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0