Presidents' day

Hellu!! Nu e jag hemma i Champaign igen, efter en awesome helg i Sheffield. Jag kom dit rätt sent på Fredagen och jag Yuna och Vera gick över till deras kompis och kollade på nån film. På lördagen vaknade jag runt 9.30 och den enda som var vaken var Logan, så vi hung out i typ 3 timmar innan alla andra vaknade.. Hur kan man sova så länge?? helt sjukt haha :) I alla fall så kollade vi på film och sedan på eftermiddagen åkte vi alla till Peru och gick på bio. Safe House, den var rätt bra även om det var action.. btw så var Joel Kinnaman och Fares Fares med hahahaha, lite roligt så där! Igår Vaknade jag vid 10, sent för att vara mig och så var Nicole, John och Logan uppe, men Yuna och Vera sov till 12 igen haha. Well.. vi kollade på film igen och bara slappade, sen kom Jan vid 6 och jämtade mig och vi var hemma runt 10. Det jätteskoj att spendera helgen där och de är helt galna och grymt rolga :D Yuna, Vera och Nicole kommer hit om två veckor woho!
Idag ska jag plugga till ett test imorgon och läsa ut en bok... skoj... men men det måste göras så....
Vi hörs kram :)

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Nice talking to you. Vi hörs i helgen- Puss o kram

2012-02-20 @ 19:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0