Sweet home Illinois

Tjena! Kom hem igår vid 18-tiden... Det var en nice trip å jag har massa bilder, men lägger in dem i helgen.. Har pluggat sedan jag kom hem, lite innan 4... Suck... massa saker att läsa och svara på frågor.. lätt, men tidskrävande.. Har dessutom 2 quiz imorgon och jag lärde mig allt idag.. good luck på den... tror det är multiple choice så då ska det la gå bra. Det är btw svinkallt uuh.. det var liksom runt 25 grader i Florida å här är det 10.. Men men.. det blir la varmare snart hoppas jag :) Fick förresten mina betug från förra terminen å jag hade två A-, ett A och fyra A+ yey!! Fast känner att jag blivit slapp denna terminen haha.. Fredag imorgon i alla fall å sen heelg å då ska jag soooova :D har gått upp tidigt varje dag uuuh.. ska nog sova nu! I love sleeping eller vad? eller skoja bah, måste plugga lite till först.. suck.. men skriver som sagt i helgen å lägger in massa bilder :)

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Gött att ha er hemma igen! Ser fram emot bilder, du har ju sett halva USA!

Grattis till dina fina betyg!! You are champion!! hörs på lördag/puss

2012-01-20 @ 15:28:09
Postat av: Jojje Pelle Terez

Hi!

Sitter här i Frölunda alla 3 och tjötar lite.

Skönt att du är hemma igen och att du haft det bra.

Blir spännande att se dina bilder.

Kram Från oss! :)

2012-01-20 @ 19:56:48
Postat av: Från oss igen!

Vi glömde gratta dig till dina fina betyg.

Grymt jobbat.

De betygen skulle vi vilja haft på den tiden det begav sig.

Kram!

2012-01-20 @ 20:00:05
Postat av: Anonym

Hi Issa!Har läst och uppdaterat mig lite. Vilken fantastisk resa du varit med om! Ser fram emot att se dina bilder.

Kanonbetyg! Grattis!

Kram

2012-01-21 @ 12:24:28
Postat av: Marit

Senaste hälsningen från från mig! Kan ju vara kul att veta :)

2012-01-21 @ 12:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0