PSAT

NEEEJJJ!! jag måste ta PSAT imorgon... suck!!!!!! det är typ som nationella fast i typ all ämnen samtidigt... lycka till med science där Isabelle asså -.-... 4 timmar av pain in the *ss!! :/ men efter det är det lov i alla fall :D
Underbart väder idag igen hihi!! 28 grader å sol å ljumma vindar.. skriver jag mycket om vädret eller?? nej då :P
Just nu bakar jag bröd, surdegs! ska bli gott med lite honung på sedan!
Har inte så mycket att säga... JO!! igår på PE så trampade Winnie på en bug och det såg verkligen ut som en kackerlacka uuuh! gross... det finns btw illröda fåglar, cardinals tror jag de heter och de är såå fina å sjunger varje morgon :)
Haha!! idag efter skolan och innan supper så gick jag hostmom och Vonny till parken.. jag höll i marvies koppel och råkade trampa på hans tass HAHA!! han gnydde till lite, men det lät så roligt.. rätt åt honom hehehe, han biter i mina tofflor så, revenge på den du!!
Jau.. ska väl dra mig kram!

Kommentarer
Postat av: jojje

Hoppas det gick bra med PSAT;t å allt detta,sedan har du lov,å de e väl alltid gött å få.

Ni har en värmebölja i ert område tydligen,men här väntar vi tålmodigt på vårens första västanfläkt. Hmm...

Till sist bara !!...

Du kan väl koppla någon av de andra syskonen å dra med dig till parken, så att Marvie-pojken får ha sina tassar ifred !



Hälsa !!........Many kramisar......

2012-03-15 @ 13:44:05
Postat av: mother Ingela

Halloj!

Hoppas det gick bra på PSAT och att du nu kan koppla av riktigt gött under lovet. Med det goa väder ni har kan det väl bli lite utomhusaktiviteter kanske.

Stackars stackars Marvie-ponken. Du måste var rädd om honom och tofflorna behöver du ju inte ta med dig till Sverige, så de kan han väl få av dig :)puss o kram

2012-03-15 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0