Dance clinic

Okej morsan, smores är typ en kaka. man tar 2 kex och sedan grillar man marschmallows och lägger mellan kexen tillsammans med en chokladbit, mumma säger jag bara!!!
Idag har varit en rätt busy dag! Eller a vi har haft saker att göra hela dagen i alla fall. Först åkte jag och Yuna till mallen för att köpa shorts till PE, men där fanns inga typ så vi skulle gå till Walmart, men vi hittade inte dit haha så vi hamnade på Target. De hade shorts i alla fall. När vi väntade på bussen hem såg vi Walmart från hållplatsen haha. Btw buss stoppen här är weird. Vår hållplats består av en pinne med en liiiten skylt med bus stop. Stolpen står mitt på en gräsmatta typ så där står man haha. Sen hoppar folk på lite var de vill verkar det som, fast hållplatserna finns på varje hörn nästan. Sedan är gatorna i vårt område enkelriktade så det är grymt svårt att veta vart man ska gå av eftersom gatan inte har samma namn... Men men vi kom hem i alla fall!! Då gjorde vi corn till lunch, mumma!! Vid 4 gick vi till skolan för att drama club hade nån dance clinic.. Så det visade sig att vi skulle dansa i 2,5 timme! Det var ballet haha plus massa andra danser till audition till en musikal. Jag tror nog att jag ska söka, why not liksom? De andra eller a många hade dansat danserna hela sommaren så det kanske inte är så stor chans att komma med men försöka går ju..'
Jao imorgon vet jag inte vad som händer riktigt, ska träffa Veronica efter hennes skola :)
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0