Sista dagen i Sverige

Tjolahopp! :)
Lite sjukt att flyget går om 13 timmar!!!! Har packat min väska och den väger ca 19 kg och går knappt att lyfta. Vet inte vad jag ska skriva mer än att jag är sjukt taggad och glad just nu :D
Ska gå upp vid 3 i natt så det blir la typ 0 sömn.. plus att jag är framme i Illinois vid 05 så ca ett dygn utan sömn om jag inte somnar på planet (n) förståss höhö!
Nej nu ska jag.. hmm... göra nåt. kanske checka att allt är med, nej nu vet jag! Göra en kopia på Hepatit B vaccinationerna. Tog btw sista sprutan idag och nu hurtar mitt skinn "/ men men that's life!
Hej då och ha det super här i Sverige!!! för jag kommer ha det bäst in the united states of America ^^ kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0