The Mall

Halloj! Igår åkte vi till Dollar tree och köpte schampoo, basam, kräm och tandkräm och allt för 4$ grymt juh! Vi åt BLT till lunch  och sedan åkte vi till Stephanie för att hjälpa henne att måla om. Jau det var väl gårdagen. Idag vaknade jag 7!! Jetlaggad antagligen. Men Jan var uppe och jag lånade hennes dator för att skypea med mamma, Tomas och mormor. Sedan chattade vi även med Jan´s förra utbytis Su och hon e sååå söt och pratglad! Efter skypeandet åkte vi och tog ut pengar för att sedan åka till The Mall. Jan släppte av mig och Yuna där så vi gick runt lite. Där fanns Forever 21, Victorias secret, macy´s, best buy, foot locker, payless shoes ah you name it!! :)
Jag behövde köpa ett par tofflor att ha inne eftersom jag inte vill vandra omkring i mina converse. Ja man går omkring med skor inomhus, weird! förresten finns det några konstiga djur som är typ grodor som sitter i träden och låter skiiiiithögt på natten, helt sjukt faktiskt, som ett alarm typ. Sen är det nån skalbagge typ som också låter mycket!! Men men jag klagar inte haha eller joo, det är sjukt varmt idag och på vårt alarm står det varning för thunderstorm wuuuhuuu! Jaja ska se om jag kan fixa lite bilder att lägga upp här haha kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0