varmt

Hellu! Sorry för dålig uppdatering, men jag har typ inte tid.. tack för kommentarerna förresten :)
Okej.. update från denna veckan då. I måndags bytte jag från baryton till trombon, yey!! fast trombon e rätt svårt haha. Igår var det först interact club meeting 7.20 på morronen.. uuh trött, men det var la skoj. Pratade lite om vad vi ska göra å så fick vi donuts, fast det är inte så gott.. Efter det började lektionerna och jag hade appointment på the counselors office kl 11. Jag stack från min graphic design class efter att ha fått underskrift av läraren. Det är så sjukt jobbigt, med alla dessa hall pass man måste ha för att få vistas i korriderna under lektionstid. Well well. kom ner till kontoret och då skulle jag göra ett engelska test, som btw var jättelätt. "läraren" pekade på en bild så skulle jag säga var det var, typ hav, båt haha. Sedan var det idrott och jag valde pickleball, vet inte vad det är men i alla fall. Vi kommer ha massa tester denna veckan också.. hm.. idag har det inte hänt så mycket tror jag.. matten är svår, massa krångliga ord man ska kunna.. har test imorgon. Sedan under concert band lektionen så sa dem att vi kommer sluta tidigt imorgon och på fredag eftersom det är så varmt och skolan har ingen AC så folk svimmar typ. I och för sig har ca 4 av mina lektioner ac och resten fläkt, så jag lider inte överdrivet mycket.. men man klagar ju inte över att få sluta 1:05 istället för 3:20 :) förresten var det late start idag så vi började 8:50 istället för 8:05 och så kommer det vara varje onsdag!!! skolan är rätt chill faktiskt. Nä nu ska jag plugga matte igen kram kram

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Trombon!!?? Ska bli spännande att följa denna utveckling. Vad gäller värmen hos dig så kan jag meddela att det var 10 grader här i morse... Tur att du tål värme så bra. Men men det blir nog snart svalare även hos er/puss o kram

2011-09-01 @ 09:31:36
Postat av: Amalia

Fortsätt uppdatera ofta! Det är jättekul att läsa om hur du har det och vad du hittar på :D Hoppas allt är bra med dig!

pusspuss

2011-09-01 @ 19:39:12
Postat av: mormor Kerstin

Har just läst vad du har gjort i veckan.

Verkar inte som du har långtråkigt precis,full rulle hela tiden. Roligt att läsa din "dagbok".

Många kramar!!

2011-09-01 @ 21:33:43
Postat av: Tompa the Trombone

Maffigt med trombonljud. Är det dixielandmusic som har inspirerat dig? Eller var du mer sugen på att spela duett med en klarinett (hoppsan, oavsiktligt rim). Men det är klart - blåser du hårt så kan det ju svalka i hettan, stay cool!

2011-09-01 @ 22:12:55
Postat av: Terez

Hej!

Låter som du inte hinner ha det långtråkigt. Jag hade pallat en dag i din värld! Jag börjar nog bli gammal :(

Gött väder verkar du ha me. Kan du blåsa hit lite varma vindar?!

Kram :0)

2011-09-02 @ 02:42:26
Postat av: daddy

Long time no see! Lagom lätt schema you have ;tycker I ! Hinner du sleepa ? Slipar du well?

Well well! Nu har du well kommit in en little bit in the amerikanska stylen !?

So lång!! Love you! Din "Jojje"...........

2011-09-02 @ 10:36:00
Postat av: Veronika

Riktigt rörande att läsa även allas kommentarer här! Vi skrattar högt åt pappa Jojjes roliga skriverier:-) I love you daddy cool! Du verkar ha landat väl i ditt nya sammanhang Issa, och det känns så bra. Trombon lär ge träningsvärk i läpparna, har jag hört, så kanske du får tagga ner med snacket ett tag...?

2011-09-03 @ 08:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0