Florida

Omgosh vet ni vad???? Jag ska till Florida om cirkus 2 veckor!!! gaaah :D iiih, vi ska bila ner så man kommer få se mycket :)
Okej Julen var nice och jag fick många fina paket! Åt förresten sill, mumms, det är dyrt här däremot, ingen fattigmans mat här inte. Såg förresten ett program om ishotellet i Jukkasjärvi igår och hahhaa nice uttal på allt.
Btw så gick jag til frisören igår och nu e mitt hår fräscht igen plus att min lugg e kört :D och för att jag var där för första gången så fick jag en gratis inpackning och nån vax grej på händerna, läskigt för de blev helt stela. Idag ska jag nog dra till the mall för att shoppa lite kläder tänkte jag! Men nu kommer lite bilder

Min promenix till the corn field :D

Skönheten Marvie! Med sin förtjusande tunga :D

Jau han e ju speciell

Titta! Det var snö igår när jag vaknade :D

Iiiiiiiiih :D

Okej nu var jag snäll! Men jag kan ha luggen både ner och åt sidan, me like :)

Ett av de galna husen på Candlestick Lane


Kommentarer
Postat av: jojje

Va kul med Florida besöket, då kan du hälsa på din kanotkompis Carolina i Miami nånstans ! Ha ha...

Underbara kort att se på,du ser verkligen ut som en best good looking girl ,in the sweetheart for you ! Really !

Well Well! Men när man ser korten på Marvie kan man däremot tro,att han åkt på i alla fall en vaxbehandling!

Vilken underbar inställning han måste ha till livet,honom gillar jag skarpt! Gäller att ha tungan rätt i mun ! Han har säkert stenkoll!

Ang Candlestick Lane, så har det visats på SVT.

Inga dåliga grejer,tänk vilka elräkningar! Puh !

There`s no corn on the fields ; året är till ända och det har även fallit lite snö syns det,snart skålar vi in det nya året,det gör väl även ni, i Champaign(e) !! ! Pussar !! Hälsa alla !-----

Ett Gott Nytt år på dig !!-------------------





2011-12-29 @ 00:50:52
Postat av: Tomas

Nice!! (och jag syftar inte på Marvie). Lite rödare än vanligt tror jag, eller? Himla kul för dig med Florida. Hotellet ser ju verkligen inte illa ut. Blir nog toppen. Ha det så kul på Nyår också!

2011-12-29 @ 21:54:19
Postat av: mother Ingela

Vad fin du blev i håret!! Det där med vaxet förstod jag aldrig. Hade du det på händerna eller i håret?

Och vilka gulliga bilder på charmtrollet Marvie.

Vi ser fram emot att få se de fina vyerna över the corn fields in real life :)

Ett riktigt Gott Nytt År Kramar

2011-12-30 @ 15:01:24
Postat av: Veronika

Gott Nytt (H)år, söstra mi!



Kram från en som oxå har klippt lugg för några veckor sedan. (Fast hon tog kökssaxen istället för att gå till frissan...)

2011-12-31 @ 16:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0