Lucia

Hej! :) Lite update från helgen å så tänkte jag. I lördags var det en välgörenhets konsert på skolan å massa elever sjöng och spelade å vi i interact club hade bake sale där pengarna går till Joplin high school i Missouri, den träffades av tornadon i Maj och hela deras band del av skolan förstördes så vi vill hjälpa dem att få tillbaka sitt band haha.
Det kom inte så mycket folk men vi fick ihop runt 300 dollar i alla fall! Ja sen i söndags var det ju min birthday haha. Vi åkte till Texas roadhouse här i Champaign, vi är jag, Jan, Stephanie och Veronica :D Vi åt massa mat och ofc skulle Veronica komma på den lysande idén att säga till de som arbetar där att jag fyller år.. Okej det här var suuuperpinsamt hahaha.!!! de kom till vårt bord med en hästsadel på typ en pall och där skulle jag sitta och sedan skrek de ut mitt namn och att jag fyllde år och stället var lixom smoxkat av folk!!!!!! sedan skrek de ut nått rop typ som är texas ropet hahah omg det var pinsamt värre och alla kollade uuuhhh!!! sen kom nån weird redneck gubbe fram å sa att livet e kort haha å att jag var beautiful haha tack för den, sen sa han att jag inte skulle gifta mig eftersom de flesta män är ass holes HAHAHA, vi tittade på varandra och gapflabba haha, det var i alla fall jätteskoj där! fick en morgonrock, mysbyxor å skor mm oxå :) sen har jag fått ett kort plus en penna från Hong kong, av Candy, chokladövertäckta pretzels av cassie och en mugg, mascara och choklad av Shii :D spenderade förresten typ 4 timmar på target med Stephanie oxå!!! wooo men jag hittade converse som jag ska köpa nån gång!! de ser inte ut som vanliga utan de har en stjärna på sidan typ, like them :D det är btw sista vecka i skolan nu å sen måste jag plugga för finals, lycka till att komma ihåg 10 kap i matten ehe jaja!
Bake sale
Skolans Decker Theatre
Skolan by night haha
I pledge of allegiance

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Wohoo! Jag skulle ge mycket för några bilder på dig i sadeln! Vilken kul födelsedag, du blev ordentligt firad förstår jag. Lycka till med the finals i skolan. Och btw vad betyder I pledge of allegiance? Och vilka fantastiska kakor ni sålde!! Skicka hit några tack. Vi hörs i helgen puss o kram

2011-12-15 @ 17:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0