Madrigal Dinner

Jau, nu är körkonserten över i alla fall. Den eller a de var, det var 2 st en igår å en idag, De var i en kyrka och det fanns massa typ medeltida utsmyckningar med mera. Concert chorale, alltså min grupp skulle tydligen vara servitörer och springa omkring och servera mat till folk.. Fick massa instruktioner om att servera äldre damer först å sen yngre å sen män.. jag hade dock 5 damer vid mitt bord och jag vette tusan vem som var äldst haha å jag hoppas inte de visste i vilken ordning man skulle ta för det hade varit pinsamt om man tog den yngsta som älst ehe. Well.. efter desserten så skulle vi sjunga våra sånger å sen var det massa annat med madrigal kören, som sjöng under hela kvällen btw.. sen kunde man dra hem.. Inte jättekul, men helt ok.. tycker dock vi kunde fått kompensation å slippa skolan i två dar haha.. ain't gonna happen om man säger så! hm... denna veckan kommer vara busy... har två uppträdanden med bandet, inlämning i Am lit mm... suck men det är bara 2 veckor kvar innan lov och sen har jag inte min nedrans trombon längre wohoooo!!! :D förresten hittade jag 5 dollar idag!! rätt skrynklig dock men hoppas den funkar haha!! nu e jag trött å ska sooova :) see you å ja jag ska lägga in mer bilder kram

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Ja det är inte lätt det där med ålder. Men man kan väl inte hoppa över någon vid bordet och sen komma tillbaka igen om det råkar var någon som ser väldigt ung ut? Ja ja nu har du erfarenhet som servitör också.. kanske ett extraknäck att ha här hemma i Gbg nästa år :) Puss o kram

2011-12-05 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0