Hav - sjö

Tjena :) kände för att slänga in ett inlägg!
I tisdags träffade jag Paulina my friend från Fenestra, som btw var utbytesstudent i USA och kom hem nu i Juni. Jag åkte ut till henne i Torslanda (landet) och vi åkte och badade i Lilleby och jag fick se hennes Year book :D Sen spelade vi typ guitar hero fast det med trummor också, jag sög, men det var roligt!
Igår var jag med pappa, Anita och Carolina och paddlade i delsjön. Det var också roligt haha, inte så soligt men det var skönt ändå. Idag har jag träningsvärk i axlarna, inte så nice... igår fick jag även mail från YFU-kontoret om att jag ska göra en röstinspelning som värdfamiljerna ska lyssna på och det ska tydligen göra det lättare för dem att välja? jaja, den blev i alla fall 45 sekunder lång och National Director tyckte det var bra att jag gjorde den :)
Ska även skicka in 2 papper om att det är ok att bli placerad i en familj med en person och en med dubbelplacering. haha jag gör allt för att det ska gå så snabbt som möjligt :) men annars är det väl bara att vänta på att få familj då och hoppas på att de gillar min röst HAHA :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0