Knäckebröd, ägg & kaviar

Hej :) Jau, idag har jag verkligen inte gjort mycket.. Har en väldigt oskön träningsvärk i låren efter att ha cyklat både igår och i förrgår. Det är nackdelen med att bo på ett "berg", alla nedrans backar när man ska hem..
Annars så flyter det la på, händer inte så mycket.. dödade 2 pappalångben i natt för de störde mig med sitt flaxande ljud och nu ligger en i papperskorgen och en på golvet i vardagsrummet för att jag inte vågade plocka bort den haha.
Btw är jag förälskad i knäckebröd med ägg och kaviar! kan äta hur många som helst känns det som. Kaviar finns väl inte i USA? kanske på IKEA, hur ska jag överleva? havregrynsgröt med äpple, banan och kanel ska jag nog kunna fixa förståss så helt ute är det inte med mig haha :) Nä nu ska jag sova tror jag good night!

Kommentarer
Postat av: din syster ( d. ä.)

men hallå där! De där glasögonen känner man ju igen ;-)

2011-08-09 @ 23:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0