VM-brons!

Wohoo Sverige fick brons! :) Göttans, heja USA imorgon då!
Jau.. idag har jag inte gjort mycket.. fick för mig att gå ut och fota Frölunda lite och det blev en låång promenad, tror jag var ute i typ 2 timmar. Kanske ska ta mig runt i Göteborg och ta kort på olika ställen, det var faktiskt riktigt skoj! Jag väntar fortfarande på värdfamilj, kan den inte komma snart? :( kommer säkert få sist av alla eller nåt. Nä nu ska jag rycka upp mig och göra nåt skoj.
En bild från en av mina promenader, kände att det var lite USA relaterat haha! ^^

Kommentarer
Postat av: Linda Tysk

Hej! Jag åker också till USA nu 11/12, länka?:)

2011-07-20 @ 22:50:23
URL: http://lindatm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0