Ambassaden - Göteborg

Nu är jag hemma igen. Stockholm var nice ^^
Åkte till ambassaden med Sonja i igår. Det var inte så farligt som jag trodde haha. Det var inte så många i kön när vi kom, men sjutton vad segt det gick.. efter nån timme kom vi i alla fall in i själva rummet där man skulle bli intervjuad. Vi satt där nån timme också, boring värre. Efter intervjun på typ 1 min var allt klart och jag får förhoppningsvis mitt pass och visum nästa vecka. Efter ambassaden åkte jag och Sonja in i stan och vandrade runt och åt lunch i Gamlastan, mys :) Hennes tåg gick vid halv 4 så jag mötte mamma och vandrade runt ännu mer på stan innan vårt tåg till Gbg gick vid 19. Var helt sjukt trött när jag kom hem så idag har jag bara softat! Kollade precis på Allsång På Skansen också, det är så somrigt det programmet. Ja.. det var väl allt jag hade att säga nu.. hoppas på att få familj snart också!!!!!!
Ha´t ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0