Stockholm

Hej ^^
Nu är allt fixat till ambassaden, hoppas jag! Lite orolig e man allt, men det ska la gå bra :)
Tar tåget till Stockholm 15:42 och är framme vid 19 och vi ska bo hos mammas kompis i Tumba och sedan på Gärdet. På måndag ska jag träffa Sonja för hon har också tid på ambassaden, så vi försöker väl vara där så tidigt som möjligt. Ah å sen åker jag hem på måndag igen. Jag fick förresten veta att mina handlingar just nu ligger i Illinois!! Hur nice? :D Fast det är ju inte helt säkert att det bli där, men ändå.
Igår var det ju midsommar också, pissväder som vanligt och vi var hemma och åt sill och såg på film så det var mysigt ändå.
Nä nu får jag packa lite å så, vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0