The day today is today

Tjena! Kom hem från Stockholm i Söndags kväll. Lägret var grymt skoj och det var så roligt att träffa andra utbytesstudenter. Jag delade rum med 3 tjejer som också ska till USA, fast det var bara en som fått placering än. Det var btw väldigt många som inte fått sin placering än, men man hoppas la att de ramlar in snart haha ^^
Vädret var ju inte på topp i helgen, men vi hade saker att göra hela tiden så det gjorde inte så mycket. Lördagen bestod mest utav gruppdiskussioner om hemlängtan, fördomar, anpassning m.m Sen åt man typ hela tiden också, maten var good :)
Det var folk som skulle till Sydafrika, Urugay, Thailand å massa andra exotiska ställen, grymt modigt ändå. Förresten träffade jag en tjej som går på min skola, hur sjukt? plus att vi har samma geografilärare!!
Denna veckan händer inte så mkt, ska till Falkenberg imorgon å sen är det Stockholm på lördag igen :D Har bara kuvertet som ska med till ambassaden kvar att fixa. Om någon vet om man ska sätta på rekommenderat brev sak själv eller om de på ambassaden gör det, få gärna säga till! :) eller vad som ska sättas på kuvertet över huvud taget!
Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Eira

Hej du :) Menar du det rekomenderade kuvertet till ambassaden?

Alltså jag tog ett helt vanligt kuvert som blev rekomenderat på Ica och fick frimärken till, tror det ska vara 67 kr eller nått sånt :)

2011-06-23 @ 20:12:03
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0