Visum check

ÅÅÅHHH vad skönt!!! Nu har jag bokat tid på ambassaden, den 27 Juni kl 8.30 :)
Det tog några år att få klart allt och såklart är det stavfel på min DS-2019 men det gjorde typ inget? eller a jag ska få en ny, men det funka att använda den i alla fall ^^ Sen det där jädra fotot, tog seriöst 2 timmar att få det "rätt". Först var det fel på storleken, positionen, ljuset a you name it och i sen när allt var i rätt storlek gillade de inte filnamnet HAHA. Sen döpe vi om den och you know what? Det funka!!!!! :D happy
Nu ska jag bara överleva intervjun sen e allt klart utom familjen då!! :D Plus sista Hepatit sprutan!
Btw drar till Skåne imorgon, ska bli najs!
JUST NU ÄR ALLT BARA:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0