Off

Ojoj, jag är väldigt off här känner jag "/ Men det ska det bli ändring på!! Ska försöka skriva nåt i alla fall varannan dag :) Lycka till men ja.
Har inte så mycket att skriva dock i alla fall inte om USA. Har fått Visummaterial, men måste få nåt DS2019 innan jag kan fortsätta med min DS60 nåt och sedan boka intervjutid på ambassaden. Men den där 2019 saken kommer nog snart :) Jag har i alla fall skaffat foto, och ja.. jag ser ut som en förrymd brottsling eller nåt.. men det gör väl inget haha :P
Bara ett prov kvar i skolan nu.. wohoo dock är det skitsvårt och jag fattar nada, men men.. kanske inte sabbar betyget i alla fall! Efter imorgon är det btw typ bara 4 dagar kvar i skolan om man räknar bort alla lovdagar :D
Hm.. ja vad ska jag skriva mer? vet inte haha
kan lägga in en bild från Gothia Cup i somras, no idea vilket lands flagga vi håller men ah :)
Kan ta en till haha Små grodorna ftw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0