ElvaElvaElva

Tjenare! Har varit dålig på att skriva, I know!! men jag har inte haft tid eller nåt haha.
jaja.. Idag är det Veterans day så det är ingen skola wohoo.. dock vaknade jag tiiidigt och var jättepigg.. well well.. Jan åkte iväg till Maryland på konferens så jag ska bo hos Cassie till Tisdag. Ska bli skoj :) Igår var interact club med på nån Rotary clubs möte.. Det var massa pensionärer som sponsrar oss haha.. Vi fick Pizza, oh surprise eller vad?, och äppelpaj med glass haha. Det roliga var att alla i klubben fick presentera sig och säga vart man kom ifrån och det var typ 2 av 12 som var helamerikaner haha. Rätt coolt ändå.. I alla fall, det var superskoj oc vi åkte dit i skolans activity bus som är en liten vit skolbuss haha. Vi hade typ disco.. HAHAH det var såååå skoj!!!
Ska skypea med morsan om typ 5 min å sen ska jag la packa saker inför de kommande dagarna.. ÅÅ btw igår efter skolan gick jag på Track and field informations möte och jag tror jag ska joina :D Känner några ppl där å de sa att det är skoj! Måste bara ha en physical från en doktor och nån annan sak innan January. Tror träningarna börjar nästa vecka, nice! jaja ska fixa inför de kommande dagarna nu kram kram

Kommentarer
Postat av: jojje

Well well! Pizza glass,å äppelgodispaj!! Puh !.... Nu har du nog fått igång dina amerikanska smaklökar.

Det blir nog inte så dumt med lite Track and fields framöver,det sätter fart på efterbrännkammar;n! Jet"s!!!!

Men MÅSTE du träffa den här phsykical dr.eller va han heter!? Lite oroad blir man ju!

Men du får säkert ordning på honom mä, två treo brukar hjälpa,så är han frisk innan Januari.Ha ha ha

Här hemma allt good! Audiö so longe ! Pussar

2011-11-11 @ 21:53:18
Postat av: mother Ingela

Track and fields thats my girl! Hoppas du får en härlig helg hos Cassie. kramisar

2011-11-11 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0