Friday

Tjenis! Har inte kunnat skriva i veckan för jag har haft prov.. Men nu är de över haha fast det kommer la vara nåt nästa vecka igen, suck... Well det är fredag i alla fall and I love that :D På lunchen drog jag, Cassie, Shii och Symbat till Campus town och Doodles för att köpa ramen noodles, sååå gott :) Jau... inte mycket att säga haha.. igår va det äkta gbg-väder här, regn hela dan och mina skor var soaking wet hela dagen.. Sprang pacertest? på idrotten också, å det gick la bra :) Vet inte vad som händer i helgen... måste köpa en ny tandborste i alla fall.. haha som om nån bryr sig liksom! Hmm Jan's friends Mary Jo kommer hit imorgon från Iowa City... Å juste!! jag anmälde mig till en YFU-träff den 3-4 Dec i Utica. Det är nåt slags party :) hmm skriver mer nån annan dag, ha det bra kram
Träden är fina nu, fast denna bilden är i och för sig typ 1 månad gammal haha. De är mer rödaktiga nu :)
West gym = idrott varje dag!

Kommentarer
Postat av: Terez

Hej!

Hösten kan vara bra vacker!

Här är det inga löv kvar på träden. :(

Spelar ni någon basket på gymnastiken. Känns som du borde vara bra på det lång som du är.

Kram!

2011-11-06 @ 02:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0