Rainy day

Tjena! Slänger in ett litet inlägg tänkte jag! Kom precis hem från skolan å ja klockan är snart sex.. Hade track och vi sprang runt west sidekick park och det var så kallt så jag visste inte vad plus att det regnade... Gjorde lite Abs när vi kom in å sen fick man gå. Det spöregnade ute så jag ringde hostmom å hon plockade upp mig på vägen när hon skulle lämna Vonny yey :) Btw så såg jag breaking dawn med Emily i lördags å den var brau!!! Förresten tar Sverige över filmvärlden eller nåt för i typ 4 av 7 previews av filmer så var det svenkar med!!! Noomi Rapace, Michael Nyqvist, Stellan Skarsgård och han i snabba cash haha!! Sen när jag var på mallen igår så var det ett svenskt par inne på sears!!!! Jag gick inte fram till dem för de bråkade om en jacka haha men lite coolt ändå? Jau.. I helgen har jag körkonsert så måste vara i skolan hela helgen suck.. På tisdag ska vi vara pep band på basketmatchen å på onsdag är det bandkonsert!! Gaaah längtar såå tills nästa termin då jag inte behöver ha band!!! Jag kommer btw avlida på torsdag då vi har test på två låtar som vi ska spela och jag kan inte spela bara sådär!! Uuh Well Well ska käka soppa nu see yall!! :)

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Du har fullt upp förstår jag. Hoppas det gått bra med både pepband och konsert. Och även konserten i helgen! Hade velat vara där o lyssna till skönsången!

Vad spännande att så många svenska skådespelare är på gång. Du måste känna dig stolt!!Ha det gött/kramisar

2011-11-30 @ 21:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0