Halloween and 80 days in the US

Hellu! :D
Idag har jag varit här i exakt 80 dagar, bara 241 kvar!!!! vart har tiden tagit vägen???
Well igår var jag med interact club på The Mall och målade småbarns ansikten haha och jag stod vid nån spelgrej där de skulle kasta bollar å få godis. Det var skoj i alla fall och jag var hemma runt halv elva ehe. Ikväll ska jag med min vän Emily och hennes familj till ett haunted house i Rantoul haha, exciting :D ja.. nu kommer lite bilder från igår å så.
Mogen som man e haha med sina devil horns :)
Fick med nästan hela outfiten plus min gröna spindel som btw nån snorunge snodde på mallen..pff
Symbat, Vy och Tiffany? Stephanie, ah nåt sånt
Symbat, Adem and me :D
Me, Mr T och Symbat
Interact minus några people
Är inte vår licence plate frän huh? :)
Mitt student ID, nice stavning på Isabelle va??

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Ohh vad söt du är!! Det var de gulligaste devilhorn jag sett. Det ser ut som om ni har det jättemysigt! O bilen går ju inte heller av för hackor, den skulle jag vilja ha!!

På tal om stavning av namnet.. är du släkt med Erik Saade kanske.kramis

2011-10-30 @ 14:15:29
Postat av: Tomas

Ja det var ju scary bilder o ni verkar ju ha kul, trots att det bara är nåra dar kvar (240 eller nåt). Men Symbat verkar ju inte satsa på att skrämmas, eller? Och Mr T? Ser mer ut som Batman i mina ögon, hoppas att ni lyckades skrämma nåra kids på mallen iaf. Ha D fortsatt gôtt!

2011-10-30 @ 14:18:42
Postat av: mormor Kerstin

Grattis på Isabella-dagen!

Har du kommit ihåg att du har namnsdag den 30/10?

Vilka fina bilder,du verkar ju ha mycket på gång.

Tänk att det gått 80 dagar.

Har du hittat några käcka ,varma tröjor,eller har du inte haft tid för shopping?

Ha det så bra och många kramar!

2011-10-30 @ 20:41:52
Postat av: Terez

Hej!

Då fick vi se självaste Batman och världens coolaste bil.

Cooper! Då har jag valt rätt bil i alla fall. Fast jag hade hellre haft en röd än brun.:(

Coolaste bruden måste ju vara du!

Kram :D

2011-11-03 @ 04:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0